Michelin rehvid

Michelini missioon alates ettevõtte asutamisest on olnud kaupade ja inimeste liikuvuse edendamine ning ühiskonna areng. Michelii eesmärgiks on inimesi ühendada, võimaldada neil kaupu ja ideid vahetada ning uusi asju avastada.
Michelin on pühendunud oma äritegevusele kõikides aspektides, mille tõttu pakutakse kvaliteetseid lahendus oma klientidele, täites samal ajal kohustusi aktsionäride ees. Michelini ettevõtet iseloomustavad austus keskkonna ees ning majandusliku elujõudluse tagamine. 
Kõik Michelini tegevused ja otsused põhinevad viiel põhiväärtusel:

  • klientide austamine,
  • inimeste austamine,
  • aktsionäride austamine,
  • keskkonna austamine,
  • faktide austamine.

Michelini missiooniks on edendada mobiilsust läbi oma väärtuste praktilise rakendamise - klientide austamine, inimeste austamine, aktsionäride austamine, keskkonna austamine ja faktide austamine.
Michelin hoiab rehviturul maailmas liidrikohta*, seda ka reisimisega seonduvate teenuste seas. Eesrindlik tehnoloogia, innovatiivsus, kvaliteetsed tooted ja teenused, aga ka tugev bränd - kõik eelnev tagab Michelinile võimekuse globaalsete trendidega kaasas käia ning täiustada kõiki ettevõttega seonduvat aspekti.

Mõned tähtsad faktid Michelini kohta:

  • 109 193 töötajat (võrdväärne 102 692 täiskohaga töötajaga),
  • 2009. aastal toodeti üle 150 miljoni rehvi ja 10 miljonit kaarti ja juhendit,
  • neto müügitulu: 14,8 miljardit eurot,
  • sõiduautode ja kommerts sõidukite rehviturg: üle 80% katvus,
  • veoautode rehviturg: üle 80% katvus (radiaal rehvid),
  • 72 tehast 19 riigis,
  • Michelini müüakse enam kui 170 riigis.


*16,3% osakaal maailmaturust. Allikas: Tire Business - 2009. aasta septembri väljaanne.

Hind: Kõik

1814 toodet hinnaga alates 57 € kuni 890 €

Oma autole sobilike pakkumiste nägemiseks sisesta rehvi mõõdud.

Populaarsed Michelin mudelid