Michelini missioon alates ettevõtte asutamisest on olnud kaupade ja inimeste liikuvuse edendamine ning ühiskonna areng. Michelii eesmärgiks on inimesi ühendada, võimaldada neil kaupu ja ideid vahetada ning uusi asju avastada.
Michelin on pühendunud oma äritegevusele kõikides aspektides, mille tõttu pakutakse kvaliteetseid lahendus oma klientidele, täites samal ajal kohustusi aktsionäride ees. Michelini ettevõtet iseloomustavad austus keskkonna ees ning majandusliku elujõudluse tagamine.
Kõik Michelini tegevused ja otsused põhinevad viiel põhiväärtusel:
Michelini missiooniks on edendada mobiilsust läbi oma väärtuste praktilise rakendamise - klientide austamine, inimeste austamine, aktsionäride austamine, keskkonna austamine ja faktide austamine.
Michelin hoiab rehviturul maailmas liidrikohta*, seda ka reisimisega seonduvate teenuste seas. Eesrindlik tehnoloogia, innovatiivsus, kvaliteetsed tooted ja teenused, aga ka tugev bränd - kõik eelnev tagab Michelinile võimekuse globaalsete trendidega kaasas käia ning täiustada kõiki ettevõttega seonduvat aspekti.
Mõned tähtsad faktid Michelini kohta:
*16,3% osakaal maailmaturust. Allikas: Tire Business - 2009. aasta septembri väljaanne.
2571 toodet hinnaga alates 73 € kuni 1885 €
Oma autole sobilike pakkumiste nägemiseks sisesta rehvi mõõdud.