Esimesel kohale platseerus sedapuhku Goodyear UltraGrip Performance Gen-1 SUV, mis näitas head sooritusvõimet kõikides läbiviidud testides
Üllatuslikult tuli teisele kohale Pirelli, kelle rehv „Pirelli Scorpion Winter“ edastas rivaali Continentalit. Antud rehv on juba aastaid turul olnud aga ei ole varasemates testides Goodyeari või Continentalile sellist konkurentsi pakkunud. Tundub, et Pirelli on sel aastal kõvasti vaeva näinud ja oma 2018. aasta talverehve tublisti paremaks muutnud. Kolmandale kohale platseerus Continentali Winter Contact TS850P SUV, mille ainukeseks nõrkuseks oli kehvem pidurdusvõime kuival pinnasel.
Eraldi väljatoomist väärib aga uue rehvi Achilles W101X tulemus. Odavama klassi rehvid, nagu Achilles, tulevad reeglina lumistel testidel eeskujulikult toime. Komistuskiviks osutub aga liiga pikk pidurdusteekond kuival ja märjal pinnasel. Selleaastases testis sai Achilles aga ka nendes oludes hästi hakkama: kuival pinnasel tehtud pidurdus testides saavutas Achilles teise koha. Märjal pinnasel läbi viidud testides edestas ta aga selliseid tuntud brändide nagu Toyo ja Firestone. Tulemuse muudab veelgi uskumatuks asjaolu, et Achillese rehvi hind on testi paremike omast ligikaudu 2 korda soodsam...