KKK

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

 

 Kui te ei leia oma küsimusele vastust, helistage +372 8804504 või kirjutage klienditugi@rehvid123.ee  

 

Miks on lehel samad rehvid erinevate hindadega?

Tihti erinevad samad rehvid esmapilgul märgistuse, homologatsiooni või muude omaduste tõttu. Kuid võib esineda juhtumeid, kus pealtnäha identsed rehvid on erinevate hindadega varude, tarneaegade või tootjakoodide tõttu. Madalam hind ei tähenda, et esemetel on vigu või need on vanemad. Valige julgelt parim pakkumine!

Kas rehvidele antakse garantii?

Kõikidele rehvid123.ee toodetele kehtib kaheaastane kvaliteedigarantii. Rohkem teavet leiate garantiitingimuste jaotisest.

Kas müüme rehve üksikult?

Jah. Võite osta mis tahes koguses rehve või velgi. Harvadel juhtudel (madal varu jms) võib esineda tarneprobleeme, kuid meie vastutavad töötajad teatavad neist ja püüavad need lahendada.

Milline on rehvide tarneaeg?

Erinevate toodete tarneajad varieeruvad. Saate kiiremini kätte kaubad, mille juures on märge Express kohaletoimetamine.

Kas kulleriga kohaletoimetamine on tasuline?

Kui tellimuse summa ületab kolmsada eurot, on kohaletoimetamine tasuta, kui on väiksem, on kohaletoimetamise hind 7,5 eurot (olenemata kauba kogusest). Tarnetingimuste ja erandite kohta loe rohkem jaotisest Kauba kohaletoimetamine.

Kas kullerile kohaletoimetamise ajal saab tasuda?

Jah, kohaletoimetamise ajal on võimalik kullerile maksta. Tavaliselt saab maksta nii sularahas kui ka kaardiga. Lisateavet maksevõimaluste kohta leiate jaotisest Makseviisid.

Kas kuller helistab enne saabumist?

Jah, kullerid võtavad tavaliselt kliendiga eelnevalt ühendust ja lepivad kokku tarneaja.

Kas tellitud kaubale saab ise järele tulla?

Ei, meil ei ole füüsilist kättesaamispunkti, vaid me toimetame kaupa kohale kulleriga.

Kuidas osta ettevõttele, füüsilisest isikust ettevõtjale?

Oluline samm on märkida linnuke "Soovin arvet ettevõtte nimele" ja sisestada andmed, kui olete maksmise etapis. Kõik muu toimub samamoodi nagu eraisikule ostmisel. Ärge lisage ettevõtte nime saaja või kliendi lahtrisse.

Kas internetist ostes peab registreeruma?

Ei, registreerimine ei ole vajalik.

Millal ma saan arve?

Kui kuller kinnitab tellitud kaupade kättesaamist, saadame arve. Tavaliselt saabub arve järgmisel tööpäeval pärast kauba kohaletoimetamist.

Kas rehve saab osta järelmaksuga?

Jah, meie veebilehel saate osta rehve ja muid tooteid liisingulepinguga. Lisateavet maksevõimaluste kohta leiate jaotisest Makseviisid.

Kas kõik müüdavad rehvid on uued?

Jah, kõik meie poes müüdavad rehvid on uued.

Mis on rehvide tootmiskuupäev?

Meie rehvid ei ole tarnijate ja tootjate lepingute kohaselt vanemad kui kaks aastat. Mõnikord võivad sisse sattuda vanemad mudelid, mida enam ei toodeta, või on ekslikult lisatud vanemaid rehve. Sellise rehvi saamisel võtke meie juhtidega ühendust, kasutades määratud kontakte.

Mida tähendab XL-märgistus?

 

XL - tugevdatud rehv. Igal rehvimõõdul on oma standardne koormusindeks. Kui konkreetse rehvi koormusindeks on standardist kõrgem, tähistatakse see tähtega XL (harva RF, EXL, RFD). Tugevdatud rehvid taluvad suuremat kaalu, rõhku ja on vastupidavamad, kuid on mürarikkamad ja vähem mugavad.

Mida tähendab M+S märgistus?

M+S - suurema veojõuga rehvid (Mud+Snow). Seda märgistust peetakse ekslikult universaalsete rehvide tunnuseks, kuna seadus võimaldab neid talvel kasutada sõltumata hooajalisusest. Siiski ei ole see alati kooskõlas tootjate soovitustega. Selle märgistusega tähistatakse enamikku talverehve, sealhulgas naastrehve, mille kasutamine on suvel liikluseeskirjadega keelatud. Universaalrehvid, millega saab sõita aastaringselt, ei pruugi seda märgistust alati kanda. On teada, et selle märgisega suverehvid ei ole külma ilmaga ohutud.

Mida tähendavad EL-i märgised rehvidel (kütusekulu, haarduvus märjal teel, müratase)?

Euroopa Komisjon nõuab spetsiaalse määrusega tootjatelt ja müüjatelt, et märgitaks rehvide kütusesäästlikkust, ohutust ja madalat mürataset kajastavad omadused. Kuigi see teave on ostjale kasulik, ei tohiks rehvide valikut teha üksnes nende märgiste alusel.

Miks võivad EL-i märgised sama rehvimudeli puhul erineda?

Populaarseid rehvimudeleid valmistatakse sageli pikema aja jooksul. Kui sel ajal muutuvad nõuded või tootja muudab rehvi omadusi, võivad märgised erineda.

Kas pakute rehvide paigaldus- ja hoiustamisteenust?

Ei, kahjuks me selliseid teenuseid ei paku.

Mida teha, kui tekib kahtlus rehvide kvaliteedis või esineb tehaseviga?

Paigaldamise käigus märgatakse tehaseviga rehvidel või velgedel kõige sagedamini. Kui kahtlused toote kvaliteedi osas tekivad alles kasutamise käigus, hinnake esmalt, kas see on veel ohutu. Kahtluste korral konsulteerige spetsialistidega. Teie turvalisus on kõige tähtsam. Seejärel võtke ühendust meie töötajatega. Rohkem teavet leiate garantiitingimuste jaotisest.

 

Kui te ei leia oma küsimusele vastust, võtke meiega ühendust ja me vastame teile.