Roolimistäpsus ja vastupidavus
Uus tugevdatud rehvi ehitustehnoloogia tagab kergema konstruktsiooni ning parendab juhitavust ja kurvide läbimist, vähendab turvise kulumist ja suurendab kütusesäästlikkust.
Haarduvus pidurdamiseks ja juhitavuseks
Rehvides Eagle F1 Asymmetric 3 kasutatud uus haarduvust parandav rehvisegu sisaldab teepinnaga haarduvuse suurendamiseks liimvaiku. See tagab parema haarduvuse märjal ja kuival teel pidurdamiseks ja juhitavuseks.
Lühem pidurdusmaa märjal ja kuival teel
Aktiivse pidurdustehnoloogiaga suureneb pidurdamisel kontaktpind ja paraneb haarduvus. See suurenenud kontaktpind teepinnaga tagab lühema pidurdusmaa märjal ja kuival teel
*Võrreldes põhikonkurentide kolme uusima UHP segmendi mudeli keskmiste sõiduomadustega (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Katsete korraldaja: TÜV SÜD Product Service GmbH septembris ja oktoobris 2015 Goodyear Dunlopi tellimusel. Uus UHP rehv, mõõt: 225/45 R17 91Y; katsesõiduk: VW Golf; testikeskused: Mireval (F), Papenburg (D),TÜVSÜD PS Garching.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3: