Dunlop rehvid

Dunlop on üks maailma juhtivamaid rehvide tootjaid, muuhulgas ka preemium klassi autodele. Dunlopi rehvid on valitud mitmetele preemium klassi autodele põhivarustuse hulka, muuhulgas - Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall , Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Skoda, Toyota ja Volkswagen.

John Boyd Dunlop leiutas õhkrehvi.

Õhkrehvi ajalugu ulatub tagasi aastasse 1888, mil John Boyd Dunlopil tuli idee oma lapse kolmerattalisele jalgratta kõvadele ratastele kinnitada õhku täis kummivoolikud. See oli lihtlabane kummivoolikuga ratas – leiutis, mis pakkus lapsele rohkem meelelahutust, kuid mille tegelik olemus tõi pöörde tervesse transpordi sektorisse.

Dunlop rehvide ajalugu on alati käinud käsikäes erinevate võidusõidusarjadega. Just sealt on pärit paljud unikaalsed tehnoloogiad, mida on rakendatud ka tavarehvide. Üle 120 tegutsemisaasta jooksul on Dunlop rehve kasutatavad tiimid võitnud hulgaliselt võidusõidusarju, sealhulgas 34 võitu kuulsas Le Mansi 24 tunni võidusõidus.

Dunlopil on Euroopas 3 rehviarenduse keskust. Peamine rehviarenduse keskus asub Hanaus, Saksamaal. Nendele lisanduvad väiksemad, aga kaasaegsed keskused Birminghamis, Suurbritannias (võidusõidurehvide arenduskeskus) ning Montluconis, Prantsusmaal. Need kolm keskust on integreeritud, edendamaks "Võidusõidult - tänavale" filosoofiat, mida peegeldatakse Dunlopi rehvides.

Dunlop arendab ka DSST süsteemi, mis võimaldaks kasutada ilma õhuta rehve.

Denovo kontseptsioonide pärand jätkub ka tänapäeval, kus seda kasutatakse DSST (Dunlop Self-Supporting Tyre) ja RunOnFlat süsteemides.

See oluline RunOnFlat konseptsioon võeti kasutusele 1988. aastal, kus vähese õhusisaldusega rehv läbis 80 km pikkune vahemaa ja seda 80 km/h kiiruse juures. Kõike seda ilma, et rehv oleks kahjustada saanud või veljelt maha tulnud.
– rehvi, mis oli tühjaks läinud, toetasid erinevad sisemised struktuurid. Need struktuurid ei lasknud rehvil täiesti kokku vajuda, hoides sellega ära rehvi veljelt mahatuleku. RunOnFlat tehnoloogia, mille kohta on Dunlopil ka patent ja mida kasutatakse juba mitmete tootjate poolt, võib kokku võtta viie põhilise klausliga:
– See pakub murevaba sõidukogemust nii juhile kui ka reisijatele.
– Isegi rehvi katkiminekul pakub selle tehnoloogiaga varustatud rehv paremat kontrolli ja stabiilsust. Ei ole vahet, milline on tee seisukord - rehv ei tule veljelt maha.
– Katkine rehv pakub piisavalt "varu", et jõuaksid katkise rehviga kas töökotta või koju. Tehnoloogia kindlustab, et pärast rehvi katkiminekut ja rehvirõhu alanemist ei pea rehvi asendama tagavararehviga. Eriti olukordades, kus seda on ohtlik teha kas liikluse või ilma tõttu.
- Rehvi veljele panemiseks ei ole vaja eritehnikat ning rehv sobib kasutamiseks kõikide tavadisainiga velgedel.
– RunOnFlat rehvi kasutamine aitab säästa varurehvi arvelt ning alandada auto kogukaalu, sest varurehvi kaasaskandmine ei ole enam vajalik.

Dunlop on turule toonud ka “Warnair” süsteemi, mis on esimene rehvirõhu langemist tuvastav süsteem, millel on sisseehitatud sensorid.

Kui WARNAIR süsteem on paigaldatud, teavitab see juhti rehvirõhu muutustest pildi- või helisignaali kaudu.

Ettevõte on alati mõistnud, et pidev tootearendus ja spetsiaalsete testide läbiviimine on korralike rehvide tootmisel esmatähtis. Just selle tõttu oli Dunlop esimene, kes lõi 19. sajandil rehvide testimise keskuse, olles samal ajal ka üks esimesi tootjaid, kes oma toodangu testimist tõsiselt võtma hakkas.

 

Filtrid

640 toodet hinnaga alates 66 € kuni 533 €

Oma autole sobilike pakkumiste nägemiseks sisesta rehvi mõõdud.

Populaarsed Dunlop mudelid